vineri, 5 august 2011

SCHIMBAREA LA FATA...A FILOZOFULUI

Desi acum cativa ani, eu insumi  dilematic convins, am facut fete-fete, renuntand sa mai citesc "Dilema veche",  atunci cand exilatul de la Tescani, renuntand a mai fi un "transcendental", s-a "schimbat la fata" si a inceput sa se uite la "soarele" ce rasarise in dealul Cotrocenilor, acum cand filozoful s-a schimbat (totusi) din nou la fata si vorba, revenind in randurile noastre (Ave Caesar, morituri te salutant !), ieri, treacand pe Brezoianu si cascand gura la fostul palat al "Universului", amintindu-mi de "Curentul" lui Pamfil Seicaru (stiti voi, acela cu " santajul si etajul "...) nu am putut sa nu imi amintesc niste personaje ce se uitau la acel soare cu ochelari cu lentile fumurii...



Primul care si-a aruncat ochelarii, a fost maestrul Johny Raducanu, acum este randul filozofului nostru...Patapieviciul-director sinecurist (daca lipsea particula "IN" ?) inca rupe petalele unei margarete I.C.R. (ma da afara ?, sa-mi dau eu demisia ?) si se gandeste ca gaina pragmatica: "mai bine ma-mpiedic !)...

Si totusi ceva se-ntampla...azi a fost schimbarea la fata a ministrului Cseke..."gratulalok, sogore" !

Sa mai asteptam ceva ? Ca ploiesteni, in amintirea palmei cu care a fost mangaiat obrazul concetateanului nostru minor, putem doar sa spunem doar :

RUSINE, DINU PATRICIU !

3 comentarii:

  1. Acest blog e un pamflet si va fi tratat ca atare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine-ai venit in Ploiesti, Iolanda S. ...Ploiestii mei...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-am găsit , Ioan ! Nu-s supărată nici pe pamflet , nici pe * Ploieștii tăi * !

    RăspundețiȘtergere