vineri, 8 aprilie 2011

SAYONARA

Am fost intors pe dos saptamana asta...cineva foarte drag mi-a dat de veste ca pleaca in Japonia...presimtisem...



E in stare sa se ingroape in cenusa de la Fukosima salvand vieti...mai tine cineva minte filmul "Hirosima, dragostea mea" ?...ea e..

Am bantuit strazile cenusii...apoi un caine cu ochi albastri s-a tinut dupa mine...si el era singur...


Japonia cu ochi albastri...ma plec in fata curajului tau...SARUTMANA !



M-am bucurat insa ca un copil cand am vazut-o pe mama Sofiei, avand alaturi un barbat...cu ochii 
 ATAT DE ALBASTRI...

Acum tin in palma si toata Japonia si floarea ce cires si ochii albastri si micuta gimnasta...

3 comentarii:

  1. frumoase ganduri...sensibile trairi...fericita acea curajoasa prietena :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora...ma plec si eu inca o data in fata curajului si putintei ei de a lasa comoditatea la o parte si sa-si amaneteze iar viitorul...dar si tu trebuie sa fi fericita...sti de ce...

    RăspundețiȘtergere
  3. Karina...inca nu o cunosti pe Sofia...gimnasta pictorita sau mangaietoare cu pensula a hartiei, ce a obtinut un loc pe podium la nationalele de gimnastica la Tg. Mures...si nici pe mama mei...pe sotul cu ochi albasti l-am cunoscut abia azi...mangaind acel caine cu ochi de cer senin...nu pot spune mai multe aici...Sarutmana !

    RăspundețiȘtergere