luni, 18 aprilie 2011

SERVICIUL ROMAN DE ...PAPADIE

Aseara, fostul "Divertis" acum, cu doua ramurele noi : "Comedis" si "Serviciul Roman de Comedie", ne-a oferit un "regal"....


inca unul din zecile cu care ne-a incantat ochii si auzul de zeci de ani..


In lumea gri in care traim, ei infoloresc din nou ca o papadie primavara...



pentru toata activitatea si pentru episodul de aseara cand au REDEVENIT grupul ce ne uimea, unea si incuraja in "Epoca de aur", pe scena de la Costinesti...fac o adanca si eleganta reverenta...
Multumesc "Divertis" !



Iar pentru ploiesteni ofer o poza foarte rara, in care apar membrii fondatori, printre ei si concitadinii nostri :
Catalin Mireuta si Ghighi Bejan

5 comentarii:

  1. İoan, ın acest grup era un tip pe numele Florin Petrescu targoviştean de-al meu.Nu-l vad ın poze.
    Ori confund eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma mai amuza Divertis de multi ani.Si-au pierdut din umor. prea multa caterinca politica. Astept altceva, astept glume care sa ma faca sa rad, nu sa imi dau seama ca viata asta este de rahat si ca aia ne conduc si fac ce vor cu noi. Parearea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Costin...Divertisii nu mai amuza de mult pe nimeni...aseara insa...i-am simtit ca acum 25 de ani...pe scena de la Costinesti, langa Amfiteatru...iar de ploiesteanul Ghighi Bejan, arhitectul de pa strada Mandra (sti tu, langa Hale...) chiar imi e dor...acum cultiva sfecla in Brasov...iar eu morcovi buni de bagat in urechi...sau...am si eu dreptul la o parere...

    RăspundețiȘtergere
  4. Comunistule artistic...de Florin Petrescu...chiar nu imi amintesc...o fi SCLEROZIA de vina ? Au vrut sa intre in grup si niste fete (UNELE DOAMNE...DOAMNE, DOAMNE ! de la Arhitectura...Brigitte...sarutmana ! acolo langa Munchen unde traiesti... Nathalie a murit de mult...) ne vedem in club " A " ...poate vine si Pittis din ceruri....

    RăspundețiȘtergere
  5. Mireuta, bucovineanul din Gura Humorului, e ploiestean prin adoptie, iar Ghighi Bejan prin dulcea lui mamica, basarabean...eu deja eram sotul sobru...cu patru copii la 23 de ani...am refuzat oferta...parul mare, ondulat, si barba deasa...acum sunt sure...povesteste Dana liebchen...: " Unter die cazerne, for dem grossen tor..." ne unea Marlene Dietrich...Buna dimineata prieteni !

    RăspundețiȘtergere