duminică, 20 martie 2011

TAC MUZELE ?

Cand armele vorbesc, muzele tac...spuneau latinii acum 2000 de ani...Putem spune si noi acelasi lucru astazi?  Daca ar fi asa, acum ar trebui sa tac...mi-am amintit insa o melodie a lui Bob Dylan la care am adaptat candva niste versuri...




              " NU TAC "

Nu tac acum si n-o sa tac vre-o data,
Nu tac nici chiar cand nu-i ca alta data,
Nu tac nici daca am si pumnu-n gura,
Nu tac nici daca iei inc-o masura...

Dar poate-asa sinceritatea o sa-mi vina,
Zicala cu "tacerea" n-o sa tina !

Nu tac de te vei pune de-a piezisul,
Nici chiar cand tu vei sta de-a curmezisul,
Nu voi tacea cand vei dori sa tac,
Si poate vei gandi ca-s pui de dac...

Dar iata-asa sinceritatea, uite vine,
 N-o sa mai am pe fata-mi vre-o rusine !

Nu tac si inca nu vorbesc pe sleau,
Dar nici la poarta noua n-o sa stau !
Nu tac orice veti crede despre mine,
Nu tac pentru ca nu imi e rusine !

Si poate-asa sinceritatea o sa-ti vina,
N-o sa mai spui ca toti sunt doar de vina !




Compune cineva o noua melodie pe versurile acestea ?

2 comentarii:

  1. esti o adevarata enciclopedie...multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarutmana!...fac ce pot si eu, spre exemplu, acest blog, care va rog sa nu uitati, e un pamflet si trebuie tratat ca atare.

    RăspundețiȘtergere